Pracownicy są wizytówką firmy i to jest oczywiste. Powinni być nie tylko zadbani i schludnie ubrani, ale zachowywać się na najwyższym poziomie, zgodnie z powiedzeniem: jak cię widzą, tak cię piszą. Strój pracowników bywa różny. W niektórych firmach obowiązuje dress code. Jednak nic nie zastąpi nadruku firmowego na odzieży pracowników, ponieważ jest on ważnym elementem budowania jej wizerunku. Niestety wielu przedsiębiorców o tym zapomina i skupia się jedynie na prestiżu strony internetowej, wizytówek, materiałów reklamowych i kampaniach promujących markę; wyposażeniu biura i pojazdach firmowych. Oczywiście wspomniane elementy, budują wizerunek, ale dużo wyższym kosztem, niż odzież robocza z nadrukiem. Odzież robocza z nadrukiem reklamowymPracownik noszący odpowiednio dobrany i obreklamowany strój zwiększa rozpoznawalność firmy, dba o jej wizerunek i przyciąga nowych potencjalnych klientów, nawet o tym nie wiedząc. Nie chodzi jedynie o kombinezony czy uniformy robocze, pracowników zakładów energetycznych, gazowniczych, budowlanych czy kurierskich. Tak naprawdę większość pracowników można wyposażyć w bluzy, t-shirty, kurtki, kamizelki, kombinezony, spodnie, koszulki, czapki itp. Klient pojawiający się w siedzibie firmy zauważy i zapamięta, pracowników w koszuli czy kamizelce z nadrukiem firmowym. Odzież z logiem firmy jest bardzo ważna, w przypadku usług realizowanych w domu klienta. Pracownicy doskonale się prezentują, reklamując jednocześnie dane przedsiębiorstwo. Pracują na jego markę. Firma godna zaufaniaOdzież robocza z logo firmy ułatwia identyfikację pracownika i wzbudza większe zaufanie. Im lepiej jest wyposażony, tym robi lepsze wrażenie na kliencie. Ubranie można dopasować do pory roku, warunków atmosferycznych i wykonywanego zawodu. Nie ma jednego uniwersalnego stroju, ale są możliwości wyboru najodpowiedniejszego dla danego pracownika. Koszula, bluza, spodnie robocze, kamizelka, t-shirt i kurtka to zestaw, który sprawdzi się o każdej porze roku. Oprócz stroju firma Poligraficzno-Reklamowa Patrz, oferuje torby bawełniane, które stają się w ostatnim czasie doskonałym nośnikiem reklamy. Klient zanosi ją wszędzie, bezwiednie reklamując markę. Na torbie można umieścić naprawdę dużą reklamę, co jest bardzo istotną sprawą. Nadruki nanoszone są na tkaniny metodą sitodruku lub termotranferu, w zależności od wielkości zamówień. Wygodna odzież robocza z nadrukiemDla pracowników najważniejsza jest wygoda. Ubrania robocze muszą zapewniać również bezpieczeństwo, więc należy je dobrać w zależności do miejsca i specyfiki wykonywanych prac. Odzież robocza musi być przede wszystkim wygodna, żeby nie krępowała ruchów. Robocze ubrania muszą być funkcjonalne, w niektórych zawodach konieczne są kieszenie i łatwe zapięcia, wówczas są komfortem. Takie ubrania muszą mieć na sobie przede wszystkim pracownicy budowlani i to bez względu na profesję. Ubierani są kompletnie, bo tak stanowią przepisy BHP. Warto więc wykorzystać odzież roboczą jako nośnik reklamowy. Przestrzeń na każdym ubraniu, w tym na czapce czy kasku można z powodzeniem zająć logotypem firmy, adresem strony internetowej itp. Naprawdę warto reklamować firmę na odzieżyFirma zawsze potrzebuje reklamy. Oczywiście na początku swojej działalności szczególnie o to zabiega, żeby pozyskać pierwszych klientów. Jednak na każdym etapie rozwoju musi promować produkty lub usługi. Przedsiębiorcy wydają krocie na reklamy. Internet pęka w szwach od reklam. Na ulicach już nie ma wolnej przestrzeni od banerów czy bilbordów reklamowych, skrzynki pocztowe są zapełniane ulotkami, samochody oklejane reklamami firm itd. Wielu przedsiębiorców pomija jednak praktycznie darmową reklamę na odzieży roboczej. Jeśli nawet jest jakieś logo na ubraniu, to w przypadku nieznanej firmy na rynku, jest praktycznie bez znaczenia. Dlatego tak istotne jest, żeby odpowiednio wykorzystać powierzchnię na ubraniach roboczych, dla wypromowania firmy.
0 Komentarze
Twój komentarz zostanie opublikowany po jego zatwierdzeniu.
Odpowiedz |
|