Czym się kierować wybierając koszulkę z nadrukiem?

Niebieska koszulka

Każdej minuty jesteśmy bombardowani setkami informacji. Nic więc dziwnego, że tradycyjne środki przekazu reklamy są już nieskuteczne, a konieczność poszukiwania nowych form komunikacji z potencjalnym klientem staje się coraz większa. Jednym z ciekawych i efektywnych sposobów na przykucie uwagi i poszerzenie świadomości odbiorców na temat naszej firmy są koszulki z nadrukiem. Dlaczego rozwiązanie to jest tak polecane? I czym należy się kierować w czasie tworzenia projektu? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.

 

Nadruk na tkaninach - dlaczego warto?

Nadruk na tkaninie jest stosunkowo tanim rozwiązaniem, z którego zalet może skorzystać każda, nawet mała lub początkująca firma. Opcja ta jest jednocześnie bardzo efektywna, ponieważ dobrze zaprojektowany przekaz przyciąga uwagę i zapada w pamięć. Dodatkowo oryginalny nośnik, jakim jest koszulka, pozwala na szerokie rozpowszechnienie komunikatu - niezależnie od tego, czy odzież tą uznamy za gadżet reklamowy wręczany klientom, czy za strój roboczy noszony przez pracowników. 
Jednak to nie koniec. Do niewątpliwych zalet nadruków na koszulkach zalicza się także szeroka gama wzorów, kolorów i rozmiarów, z których możemy skorzystać. Wszystkie te parametry warto dopasować do innych części identyfikacji wizualnej marki, dzięki czemu otrzymamy spójną, efektowną całość. Dodatkowo wysokiej jakości nadruk może zostać stworzony na praktycznie każdym materiale i elemencie garderoby np. na bluzach, kamizelkach, spodniach, torbach, czapkach, czy właśnie koszulkach.

 

Czym się kierować?

​Czym więc kierować się w czasie tworzenia koszulek z logo firmy? Pod uwagę należy wziąć kilka istotnych czynników. Oto niektóre z nich:

  • Materiał i rodzaj odzieży. Jeśli chcemy stworzyć nadruk na koszulce sportowej, warto zastanowić się, jak powinna ona wyglądać. Na szczególną uwagę zasługuje rodzaj i jakość materiału, a także ogólny styl (klasyczny T-shirt, który sprawdzi się w wielu sytuacjach, a szczególnie w czasie wycieczek firmowych, imprez, czy wydarzeń plenerowych; koszulki polo, które stanowią elegancką, ale casualową propozycję i sprawdzą się jako element stroju do pracy; koszulki wykonane z materiału termoaktywnego, które są niezastąpione podczas imprez sportowo-rekreacyjnych, biegów i innych wydarzeń, wymagających aktywności fizycznej).
  • Ciekawy, ale jasny nadruk. Duże znaczenie ma informacja, jaką chcemy umieścić na koszulkach. Czy będzie to logo firmy? Jej nazwa? A może grafika, która łączy w sobie wszystkie te elementy? Ważne jest, żeby zarówno treść, jak i kolorystyka były związane z naszą firmą i zapadały odbiorcy w pamięć. Pod uwagę warto wziąć także wielkość nadruku oraz jego rozmieszczenie. 
  • Technika nanoszenia nadruku. Dzięki wsparciu naszych pracowników z łatwością dobierzesz technikę, która najlepiej sprawdzi się w Twojej sytuacji. Dwie główne metody, które polecamy to metoda sitodruku, a także metoda termotransferu. Dzięki nim, a także dzięki naszej wiedzy i wykorzystaniu nowoczesnych maszyn możliwe jest stworzenie koszulek, które będą estetyczne, ale także trwałe i profesjonalne.